Κυριακή 3 Ιανουαρίου 2016

Το πέρασμα στην Άβυσσο.

Όποια μέθοδο κι αν χρησιμοποιήσει κανείς για το πέρασμα στην Άβυσσο, ουσιαστικά πρέπει να αναμένει ένα εκ τριών αποτελεσμάτων. Πρώτον, το άτομο ενδέχεται να αποτάξει την Σκοτεινή Αναζήτηση. Δεύτερον, οι ενέργειες οι οποίες θα αντιμετωπίσει μπορεί να έχουν δραματικό έως καταστρεπτικό αντίκτυπο στον ψυχικό κόσμο του. Τρίτον, το άτομο δύναται να περάσει στην Άβυσσο επιτυχώς αποκτώντας τη Γνώση.

Η πρώτη περίπτωση, αυτή της αποκήρυξης, συμβαίνει όταν το άτομο αποκτήσει Γνώση την οποία δεν μπορεί να διαχειριστεί (του πέφτει «πολλή» κοντολογίς). Η πραγματικότητα για το άτομο έχει πλέον αλλάξει: όλα παραμένουν ίδια στον γύρο κόσμο αλλά ο Μύστης βλέπει πλέον τα πράγματα με έναν εντελώς διαφορετικό τρόπο. Ένα απλό παράδειγμα
προς κατανόηση της όλης καταστάσεως είναι το ακόλουθο: Φαντασθείτε πως στέκεστε σε έναν διάδρομο μιας οικίας. Το φως του διαδρόμου είναι ήδη αναμένο, αλλά, εφόσον είναι νύχτα, εσείς πρέπει να ανάβετε το φως σε κάθε νέο δωμάτιο που μπαίνετε. Μόλις εισέρχεστε στο καθιστικό βλέπετε πάνω στο τραπέζι λ.χ. έναν αποκεφαλισμένο με το κεφάλι του τοποθετημένο στο μέσον του τραπεζιού. Αυτό σας τρομάζει και η άμεση αντίδρασή σας είναι να φύγετε από εκεί. Η αναλογία είναι απλή: Το φως είναι η απόκτηση Γνώσεως. Αλλά με το να έχετε «μάθει» κάτι, το αποκεφαλισμένο πτώμα στην περίπτωσή μας, δεν μπορείτε να το «ξεμάθετε». Επομένως πρέπει να ζήσετε με την παραπάνω Γνώση. Η αναζήτηση της Απόκρυφης Γνώσεως η οποία αφορά στο άτομο αλλά και στον κόσμο γύρω του, δεν είναι απλώς να μάθει κανείς να χρησιμοποιεί ξόρκια, να καλεί δαίμονες, ή να κάνει συμφωνίες με τον Διάβολο. Περισσότερο συνεπάγεται την κτήση Γνώσεως η οποία θα αλλάξει δραστικά τον τρόπο με τον οποίο ο Μύστης βλέπει τα πάντα γύρω του. Η αποκήρυξη επομένως είναι κάτι αρκετά κοινό.

Το δεύτερο πιθανό ενδεχόμενο της εισόδου στην Άβυσσο είναι πολύ σκληρότερο από την απλή αποκήρυξη. Διότι αυτό το μονοπάτι ενδέχεται να οδηγήσει στην άνοια, τις παραισθήσεις και/ή τον Θάνατο. Συνήθως αυτό συμβαίνει όταν ο Μύστης βρεθεί αντιμέτωπος με δαιμονικές, χαοτικές, αρνητικές ή σκοτεινότερες ενέργειες προτού να είναι πραγματικά έτοιμος για ένα τέτοιο βήμα. Η προετοιμασία για μια τέτοια επίκληση είναι μια χρονοβόρος διαδικασία. Καθαρτικές τελετές όπως η Μαύρη Λειτουργία μπορούν να φανούν χρήσιμες εδώ, όπου το άτομο επαναπρογραμματίζει το μυαλό του και τα συναισθήματά του με απώτερο σκοπό την απελευθέρωση από υποσυνείδητες επιρροές καταπίεσης, ηθικότητας και ενοχής. Εάν υπάρχουν αμφιβολίες στο μυαλό του Μύστη τότε οι ενέργειες μπορεί να εκδηλωθούν κατά τρόπο καταστρεπτικό για αυτόν. Πολλών το μυαλό πηγαίνει αυτομάτως σε άτομα που χρησιμοποιούν Μαύρη Μαγεία, πίνακες Ouija κτλ και λόγω αυτών των «πειραμάτων» βλάπτουν τον εαυτό τους. Κάτι τέτοιο όμως είναι λάθος καθώς το άτομο που χρησιμοποιεί τέτοιες μεθόδους πρέπει να υποβληθεί σε μια διαδικασία κάθαρσης με σκοπό να μπορεί να ελέγξει τις δυνάμεις που θα κάνουν αισθητή την παρουσία τους με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Για αυτό τον λόγο πολλά Τάγματα τις Αριστερής Ατραπού προωθούν τη βαθειά εντρύφηση πρώτα και μετά την προσπάθεια ελέγχου του Κτήνους που ενυπάρχει στο άτομο.




2 σχόλια:

  1. Πιστεύεις ότι ο αποκρυφισμός,εκτός από την υποκειμενική,πνευματική επίδραση την οποία ασκεί στο άτομο,μπορεί να επηρεάσει και την αντικειμενική πραγματικότητα;Για παράδειγμα ο μάγος να παρεμβάλει την θέληση του σε κάποιον άλλο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ένας από τους κοινά αποδεχόμενους ορισμούς της μαγείας/αποκρυφισμού είναι πως "ο Μύστης παρεμβαίνει και κάνει κάτι το οποίο μόνο ανώτερες πνευματικές οντότητας ή η ίδια η φύση επιτρέπεται να εκτελεί". Οπότε ναι, ο αντικειμενικός σκοπός του Μύστη και μάλιστα της Αριστερής Ατραπού είναι να καταφέρει ο Μύστης όχι μόνο να γίνει "ένα με τον Θεό" ή "όμοιος με τον Θεό" αλλά να "να ΓΙΝΕΙ ο ίδιος Θεός" άρα και να μπορεί να επηρεάζει και την πραγματικότητα πέραν της δικής του ολοκληρώσεως και φωτίσεως.
    Συνεπώς, ένας από τους σκοπούς του Μύστη/Αποκρυφιστή είναι όντως η ικανότητα να επηρεάζει και να μεταβάλει την "αντικειμενική" (sic) πραγματικότητα κατά βούλησιν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή