Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2017

Το μεταφυσικό Κακό.

Το θρησκευτικό Kακό είναι συχνά κάτι τελείως διαφορετικό από αυτό το οποίο γενικότερα θεωρείται κακό στην καθημερινή ζωή. Το θρησκευτικό Κακό έχει πολλές φορές να κάνει με το θεϊκό, και σε αυτή την περίπτωση Κακό είναι αυτό που αντιτίθεται  στο θεϊκό. (...) Το συμπέρασμα που μπορεί να εξαχθεί είναι πως το Κακό μεταφράζεται ως η κατάσταση στην οποία κάποιος ή κάτι εκτός Θεού, κάνει ο,τι κάνει ο Θεός.
Στο μεταφυσικό Κακό

βρίσκουμε πως δεν είναι απαραίτητα συνδεδεμένο με την καθημερινή βίαιότητα με την οποία συνδέουμε συνήθως το Κακό. Το μεταφυσικό Κακό είναι ταυτόχρονα, και μια καταστρεπτική δύναμη και μια δύναμη δημιουργίας στην οποία ο άνθρωπος πρέπει να στραφεί αν επιθυμεί μια ανεξάρτητη ύπαρξη.



Από το βιβλίο του Thomas Karlsson "Qabalah, Qliphoth and Goetic Magic", Ajna ed.

10 σχόλια:

  1. Ίσως.Ίσως και όχι.Ο τρισμέγιστος Νίτσε έχει διατυπώσει την θεία θεωρία του που ξεπερνάει κάθε Καλό και κάθε Κακό.Πολύ απλά,πέρα από το Καλό και το Κακό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Νίτσε μιλά για τον ηθικισμό και την ηθικολογία.

      Καλό σημερον είναι να είσαι ένας ευνουχισμένος φιλελευθερομαρξιστής έτοιμος να δεχθεί κάθε τι εκφυλιστικό και καταστρεπτικό για την Φυλή, την Ιστορία και την Χώρα του.

      Ο Μπρέιβνικ φέρθηκε Χριστιανικά. Γιατί; Διότι συνέβαλε στην διατήρηση του αρχέγονου έργου της Φύσεως και του Θεού. Την καθαρότητα, ιδιομορφία και ιδιαιτερότητα κάθε διαφορετικού Λαού, Έθνους και Ράτσας.

      Αυτοί πυ φάγανε την βόμβα, οι σοσιαλδημοκράτες φιλελευθερομαρξιστές Σουηδόφωνοι, δρούσαν υπέρ της Καταστροφής και της Εντροπίας.

      Διαγραφή
  2. Για να λέμε την αλήθεια πάντως και το Κακό ως βίαια δύναμις φυσική έχει την χρησιμότητά του.

    Διότι για να ανοικοδομήσεις αναγκαστικά πρέπει να διαλύσεις. Για αυτο εξάλλου οι μεγαλύτεροι Ήρωες και Προσωπικότητες της Ιστορίας σαν τον Αλέξανδρο τον Μέγα και τον Χίτλερ υπήρξαν φυσικά και άριστοι χρήστες της βίας, κοινώς εγκληματίες.

    Το Κακό δηλαδή δύναται κάλλιστα να χρησιμοποιηθεί για την Δημιουργία. Ο Φασισμός και ο Εθνικοσοσιαλισμός ήσαν ως Κοσμοθεωρίες άσοι στον τομέα αυτόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σκοτεινέ Ιεροφάντη μπορείς εάν θες να ανεβάσεις και άλλα κείμενα σαν το παραπάνω, εν σχέσει με την θρησκευτική έννοια του "Κακού" δηλαδή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ανέβουν κι άλλα κείμενα επί του θέματος εν καιρώ.

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ.

      Εάν θέλεις κάνε και μία ανάλυση για το Κακό(καταστροφή) και στην φυσική του μορφή και πώς δίχως αυτό Επανάσταση δεν νοείται, ιδίως Εθνικοσοσιαλιστική. Δίχως βία δεν γίνεται τίποτε ή δίχως διάλυση κάτι σάπιου χάριν του υγιούς καινούριου.

      Διαγραφή
  4. Σκοτεινε ιεροφαντη το εχει διαβασειw αυτο το καταπληκτικο αρθρο για την οικουμενικότητα του εθνικοσοσιαλισμου? που ξεφτιλιζει τους νεοναζι καθυστερημενους.

    http://dimitrios-tsikas.blogspot.gr/2016/11/blog-post_16.html

    Armenische Legion

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το μόνο κακό, είναι ο άνθρωπος.

    Όποιος αγαπάει το κακό, αγαπάει τον άνθρωπο, ο οποίος, είναι η μόνη πηγή κακού εις το φυσικό πεδίο.


    Είναι φυσικό κι επόμενο, το καλό, να είναι φυσικός εχθρός του κακού (ανθρώπου).

    Το Αγαθό δεν εχει να κερδίσει τίποτα απο τον άνθρωπο, διότι ο άνθρωπος δεν είναι ον αγαθό (καλό), ούτε δίκαιο, ούτε ζει σε ειρήνη με τον εαυτό του και την φύση και το σύμπαν.

    Το καλό του ανθρώπου, είναι το κακό για τον Θεο και το σύμπαν, ενω το καλό του θεού και του σύμπαντος, είναι το κακό του ανθρώπου.

    Όλα είναι σχετικά, ανάλογα, την οπτική γωνία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή